pátek 26. února 2016

Pohankové burgry

Na 2 porce (4 bulky):
  • 100 g pohanky
  • 40 g ovesných vloček
  • 20 g lněného semínka
  • Špetka soli
dále jsem použila kuřecí maso se špetkou soli a kořením na mleté masa a jogurtový dresing (bílý jogurt + sůl + pepř + česnek)

Pohanku uvaříme podle návodu na obalu. Mezitím si rozmixujeme ovesné vločky a lněná semínka. Jakmile je pohanka uvařená přidáme ji do mixéru k vločkám a znovu rozmixujeme, směs se spojí, ze které poté vytvarujeme houstičky. Dáme na pečící papír, aby tam nebyly sami rozmixovala jsem kuřecí maso okořenila a vytvarovala placičky. Na plechu mi zbylo ještě místo tak jsem zkusila udělat mrkvové hranolky :) Vše jsem pekla v předehřáté troubě na 200˚C cca 30 min. A skvělý oběd je hotov :) Bulky před půlením nechte chvilku vychladnout.

receptík odtud


1 komentář:

  1. ak mám pravdu povedať, ja som burgery ešte vlastne nikdy nejedla :D ale toto vyzerá celkom zaujímavo a hlavne zdravo, dala by som si povedať :)
    www.mionepond.blogspot.com

    OdpovědětVymazat